من

یادرگاری3

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ


الان رابطه ها طوری شده که یکی خیانت نمیکنه فکر میکنه داره بهت لطف میکنه :|

  • zahra kj

نظرات  (۷)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
    این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود

    هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
    دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • با حس 

    ویرانی یه شعر من بیا

    من آرامش واژه ها را 

    دوست ندارم....
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • نمیدانی چقدر سخت است

    منتظر کسی باشی 

    که هیچ وقت فکر آمدن نیست!

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • کاش میدانستم کدام راه او را می آورد

    تا بهار را معطل کنم...
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • بهار را به تو تبریک نمیگویم!

    تو را به بهار تبریک میگویم،

    که از بهار ارزنده تری... 
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • گاهی آنقَـــدَر

    غرق در هجی ِ " او" ی ِ شعرهای َم می شوم

    که داستان ِ زندگی َم لـــو مـــــی رود ~


    _من می مانم و مشتی من نوشته و

    پرونده ی ِ دوست داشتنی که همیشه باز ست _

    از وقتی خود را شناختم تنها نبوده َم

    عمری ست

    که مــن

    مرتکب ِ او شده َم ...
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • نفس هر ماه سال بند می آید

    وقتی تپش های قلب اردی بهشتی ام

    به راه می افتد! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی